)
Stap dit jaar nog in!
Profiteer van hybride rijden voor 1 januari 2027
Profiteer dit jaar nog van de huidige fiscale voorwaarden
Overweegt u een nieuwe zakelijke leaseauto? Dan kan dit hét moment zijn om over te stappen op een plug-in hybride Audi. Vanaf 1 januari 2027 verandert de fiscale regelgeving voor auto’s met CO₂-uitstoot die aan werknemers ter beschikking worden gesteld. Door uw nieuwe zakelijke auto nog in 2026 te bestellen én in gebruik te nemen, kunt u gebruikmaken van de overgangsregeling en extra werkgeverskosten voorkomen.
Met de Audi Q3 e-hybrid en Audi Q5 e-hybrid quattro kiest u voor elektrisch rijcomfort, gecombineerd met de flexibiliteit van een efficiënte benzinemotor. Beide modellen zijn uit voorraad leverbaar en daarmee interessant voor zakelijke rijders die nog dit jaar willen instappen.
Het genoemde aantal kilometers betreft de theoretische maximale actieradius volgens de WLTP-testmethode. Deze maximale actieradius is onder meer afhankelijk van de autoconfiguratie, acculeeftijd en omgevings- en klimaatomstandigheden zoals de buitentemperatuur, de verkeerssituatie en het rijgedrag. * Nettobijtelling gebaseerd op een inkomstenbelasting van 35,7% en met tenaamstelling in 2026. Voor elektrische auto’s geldt in 2026 18% bijtelling over de eerste € 30.000 van de catalogusprijs van de auto inclusief opties. *** De vanafprijs is inclusief btw, bpm, rijklaarmaakkosten, recyclingbijdrage en leges. Voor meeruitvoeringen gelden de prijzen uit de daarbij behorende prijslijsten. Wijzigingen, druk- en/of zetfouten voorbehouden
Nettobijtelling gebaseerd op een inkomstenbelasting van 35,7% en met tenaamstelling in 2026. Voor elektrische auto’s geldt in 2026 18% bijtelling over de eerste € 30.000 van de catalogusprijs van de auto inclusief opties.
De vanafprijs is inclusief btw, bpm, rijklaarmaakkosten, recyclingbijdrage en leges. Voor meeruitvoeringen gelden de prijzen uit de daarbij behorende prijslijsten. Wijzigingen, druk- en/of zetfouten voorbehouden
)
:quality(50))











