Veelgestelde vragen
Wat zijn de openingstijden van mijn vestiging?
Kijk hier voor de openingstijden van jouw vestiging. Op locaties met een showroom en een werkplaats verschillen de openingstijden. Bij vestigingen met een magazijn is deze geopend op werkdagen 08:30 tot 17:00 uur. Openingstijden kunnen op feestdagen afwijken. In deze gevallen zijn de aangepaste openingstijden ook terug te vinden op onze website.
Kan ik contant betalen in de vestiging?
In verband met de veiligheid van onze collega’s kun je niet contant betalen in onze vestigingen.
Wanneer wordt mijn auto geleverd?
Neem contact op met jouw verkoopadviseur voor de actuele status van de levering van jouw auto. In het geval van een leaseauto vanuit Van Mossel Autolease kan je de leverende dealer met bijbehorend contactpersoon terugvinden in de bestelbevestiging.
Ik heb een klacht, waar kan ik dit melden?
We lossen jouw klacht graag zo snel mogelijk op. Dat lukt het snelst als je via dit contactformulier contact opneemt. Zodra jouw klacht door ons is ontvangen, gaan we er direct mee aan de slag.
Hoe kan ik een sponsorverzoek indienen?
Van Mossel Automotive Group bouwt aan duurzame relaties met klanten, partners én de samenleving. Sponsoring is voor ons een manier om maatschappelijke meerwaarde te creëren die past bij onze visie op mobiliteit, klantgerichtheid en betrokken ondernemerschap.
Wilt u een sponsoraanvraag indienen? Lees eerst ons sponsorbeleid voor de uitgangspunten en beoordelingscriteria.
Voldoet uw initiatief aan deze richtlijnen, dan kunt u uw voorstel indienen via ons sponsoraanvraagformulier.
Ik wil het Van Mossel museum bezoeken, kan dat?
Het museum is gratis en alleen op afspraak te bezoeken te bezoeken.
Waar kan ik een wijziging in mijn gegevens doorgeven?
Wijzigingen in jouw gegevens kan je zelf via Mijn Van Mossel doorgeven. Heb je geen Mijn Van Mossel-account? Geef dan jouw wijzigingen hier door.
Ik sta met pech langs de kant van de weg, kan Van Mossel mij helpen?
Bel in het geval van een leaseauto de pechhulp van je leasemaatschappij. In andere gevallen kun je de pechhulp van je merk bellen of de ANWB.
|
Pechhulp |
vanuit Nederland |
vanuit het buitenland |
|
J&T Autolease |
||
|
DirectLease |
0031-703145068 | |
|
Van Mossel Autolease |
||
|
Van Mossel Privé Lease |
||
|
Van Mossel Pechhulp (Alleen beschikbaar bij abonnement op Van Mossel Pechhulp) |
0031-884634680 |
|
|
ANWB |
088-2692222 |
|
|
Alfa Romeo |
00800-25320000 |
003902-44412987 |
|
Audi |
088-0330108 |
00800-28344857 |
|
Citroën |
0800-0222244 |
003120-6545638 |
|
DS |
00 800 24240707 |
|
|
Fiat / Abarth |
00800-34280000 |
00800-34280000 |
|
Ford |
0800 - 7673673 |
003170-7703777 |
|
Hyundai |
088-3663999 |
003188-3663999 |
|
Jaguar |
0800-0998808 |
0031 (0)20-5929861 |
|
Jeep |
00800-04265337 |
00800-04265337 |
|
Kia |
0888-542542 |
0031888-542542 |
|
Land Rover |
020-5929261 |
0031 (0)20-5929261 |
|
Mercedes-Benz |
00800-17777777 |
00800-17777777 |
|
Opel |
0800-0991222 |
003170-3145117 |
|
SEAT |
0800-0242500 |
003170-3145375 |
|
Škoda |
0800-0230024 |
0031 334549555 |
|
SMART |
0031-308081521 |
|
|
Volkswagen |
0800-5557000 |
0031-800 555 7000 |
|
MG |
0592-390094 |
|
|
Renault |
088-3035303 |
003188-3035303 |
|
Nissan |
088-3035303 |
020-5162026 |
|
Dacia |
088-3035303 |
003188-3035303 |
|
Peugeot |
0800-02 31 733 |
020-6545536 |