Audi e-tron GT
€ 99.990
De krachtigste Audi ooit, volledig elektrisch
Maak kennis met het absolute toppunt van Audi’s elektrische innovatie: de Audi RS e-tron GT performance. Met een systeemvermogen van 680 kW / 925 pk is dit de krachtigste serieproductie-Audi die ooit is gebouwd. Een toonbeeld van vooruitgang, prestaties en esthetiek: volledig elektrisch, zonder compromissen.
De RS e-tron GT performance accelereert van 0 naar 100 km/u in slechts 2,5 seconden, aangedreven door twee krachtige elektromotoren en intelligente vierwielaandrijving. De topsnelheid bedraagt 250 km/u, elektronisch begrensd. Elke rit is een indrukwekkende samensmelting van stilte, snelheid en controle.
Het geavanceerde 800V-systeem zorgt voor ultrasnel laden, terwijl het onderstel met adaptieve luchtvering, torque vectoring en dynamische stuurinrichting garant staat voor maximale wendbaarheid en stabiliteit; zowel op het rechte stuk als in de bocht.
Standaard uitgerust met o.a.
- Singleframe in carrosseriekleur
- Adaptive air suspension
- Sportstoelen voor
- Glazen panoramadak
Galerij
Een echte Gran Turismo
Zoals een echte Gran Turismo betaamt is het model laag, breed en heeft het een lange wielbasis. De e-tron GT meet 4,99 meter in de lengte, 1,96 meter in de breedte en 1,41 meter in de hoogte. Zijn carrosserie is opgetrokken uit koolstofvezel, aluminium en staal.Â
De vierdeurs coupé is uitgerust met twee elektromotoren: één op de vooras en één op de achteras. Er komt ook een RS e-tron GT met een systeemvermogen van 440 kW/598 pk (475 kW/646 pk in Boost-modus) en een koppel van 830 Nm. Hij accelereert in 3,3 seconden van 0-100 km/u.Â
Varianten en Prijzen
- ElektrischPrijs vanaf € 99.990Incl. BTW
Uitvoeringen
Onze voorraad
* De opgegeven actieradius en/of verbruiks- en emissiewaarden zijn bepaald volgens de wettelijk voorgeschreven meetprocedure. WLTP is een gestandaardiseerde testprocedure om de uitstoot en het (brandstof)verbruik van voertuigen te meten. Afhankelijk van meeruitvoeringen, weg-, verkeers- en weersomstandigheden, milieu-invloeden, conditie van de auto en rijstijl kunnen in de praktijk verbruikswaarden voorkomen die hiervan afwijken. Het genoemde aantal kilometers actieradius is steeds de theoretische maximale actieradius volgens de WLTP testsystematiek. Deze maximale actieradius kan onder meer wordenbeïnvloed door de voertuigconfiguratie, acculeeftijd en omgevings- en klimaatomstandigheden zoals de buitentemperatuur, de verkeerssituatie en het rijgedrag.
)





