Contact
Hero veelgestelde vragen breed

Veelgestelde vragen

Wat is Mijn Van Mossel?

Mijn Van Mossel is het officiële Van Mossel klantenportaal. Dit portaal is bereikbaar via de Van Mossel-website en via de Van Mossel App. Hierin heb je jouw auto(‘s) en gegevens zelf in beheer. Daarnaast maak je via dit portaal gemakkelijk gebruik van de online dienstverlening vanuit Van Mossel. 

Vind hier uitgebreide informatie over Mijn Van Mossel.

Ik heb nog geen Mijn Van Mossel-account, wat nu?

Dit kan je zelf regelen binnen een paar minuten. Activeer jouw account, vul jouw gegevens aan en ga aan de slag!  

Naar Mijn Van Mossel

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?

Vraag een nieuw wachtwoord aan. Vul je e-mailadres in, dan ontvang je een link om een nieuw wachtwoord in te stellen. Let op: het komt in sommige gevallen voor dat deze e-mail in de spambox terechtkomt. Controleer deze dus als je de e-mail voor het wijzigen van je wachtwoord niet ontvangen hebt binnen enkele minuten. 

Nieuw wachtwoord aanvragen

Ik ondervind problemen met de Van Mossel App, wat nu?

Werkt de app niet goed of lukt het niet op in te loggen? Mogelijk is er een storing in de app. Probeer één van deze oplossingen: 

App opnieuw opstarten 

  • Sluit de app volledig af (ook op de achtergrond van je telefoon/tablet) 
  • Start de app opnieuw op en controleer of het probleem verholpen is 

App opnieuw installeren 

  • Verwijder de app van je telefoon of tablet (Van Mossel App icoon 5 seconden ingedrukt houden en verwijderen) 
  • Installeer de Van Mossel App opnieuw en controleer of het probleem verholpen is 

Nog meer tips 

  • Let bij het inloggen op de juiste schrijfwijze van jouw wachtwoord. Dit i.v.m. hoofdlettergevoeligheid. 
  • Zorg voor een goede internetverbinding tijdens het opstarten van, inloggen bij en gebruiken van de Van Mossel App. De app moet veel gegevens ophalen via het netwerk en een slechte verbinding kan dus zorgen voor problemen met de prestaties van de app. 
  • Gebruik altijd de laatste/nieuwste versie van de app. Controleer in jouw appstore of er een openstaande update is van de Van Mossel App en download deze als nodig. 
Hoe koppel ik de Van Mossel Familiepas aan mijn persoonlijke Mijn Van Mossel-account?

Zie je in jouw Mijn Van Mossel-account of in de Van Mossel App een digitale Familiepas met jouw unieke 13-cijferige code? Dan is jouw Familiepas al succesvol gekoppeld. 

Nog geen Familiepas? Vraag deze dan zelf aan via de Mijn Van Mossel-website of de Van Mossel App. 

Heb je een fysieke Familiepas, maar is deze nog niet gekoppeld? Scan de barcode op de Familiepas via de Van Mossel App en dan is jouw pas gekoppeld aan jouw account. 

Ik ben berijder van een leaseauto. Kan ik gebruikmaken van Mijn Van Mossel?

Ben je de berijder van een leaseauto ondergebracht bij Van Mossel Privé Lease? Dan kan je gebruik maken van Mijn Van Mossel en de Van Mossel App. Vanuit hier kan je gebruik maken van de online dienstverlening voor jouw private leaseauto. 

Voor berijders van een auto ondergebracht bij Van Mossel Autolease is er de Van Mossel Autolease berijdersapp. Uitgebreide informatie over deze berijdersapp vind je hier.

Er staan onjuiste gegevens in mijn persoonlijke account, wat nu?

Jouw persoonlijke gegevens, zoals jouw adres of geboortedatum, kan je zelf aanpassen in jouw Mijn Van Mossel-account. Vanuit daar verwerken wij deze in de verschillende systemen. 

Wil je jouw e-mailadres wijzigen? Geef dit dan door via dit formulier. Wij zullen deze wijziging zo spoedig mogelijk doorvoeren. Dit kan soms door technische redenen iets langer duren. Je ontvangt een bevestiging wanneer jouw e-mailadres overal is gewijzigd en je kan inloggen bij Mijn Van Mossel met jouw nieuwe e-mailadres. 

Is er een verkeerd voertuig aan jouw Mijn Van Mossel-account gekoppeld? Neem contact op met jouw verkoopadviseur. 

Hoe kan ik mijn contactvoorkeuren wijzigen?

Binnen jouw Mijn Van Mossel-account geef jij gemakkelijk zelf aan op welke manier jij communicatie vanuit Van Mossel wil ontvangen. Liever geen e-mail, telefoon, post of juist wel? Jij hebt het zelf in de hand! 

Ik wil mijn account en/of volledige gegevens laten verwijderen, wat nu?

Een verzoek tot het verwijderen van jouw account en/of volledige gegevens kan je indienen via dit formulier.

Gebruik van cookies

De Van Mossel Automotive Group (Van Mossel) gebruikt cookies om bijvoorbeeld de website te verbeteren en te analyseren, voor social media en om ervoor te zorgen dat je relevante advertenties te zien krijgt. Als je meer wilt weten over deze cookies, raadpleeg onze Cookie policy. Bij akkoord op deze cookie policy geeft je Van Mossel toestemming voor het gebruik van noodzakelijke of optimale cookies op onze websites. Als je meer wilt weten over hoe wij omgaan met jouw persoonsgegevens, raadpleeg onze Privacyverklaring. Specifiek voor sollicitaties raadpleeg onze HR Privacyverklaring. Je kunt de cookie instellingen te alle tijden aanpassen via de link onderaan de website.