Klachten

Is jouw ervaring met Van Mossel niet naar wens verlopen? Dat is heel vervelend!
Wij vinden klanttevredenheid enorm belangrijk. We horen dan ook graag hoe we het beter kunnen doen.

 

Klacht melden

We lossen jouw klacht graag zo snel mogelijk op. Dat lukt het snelst als je dit contactformulier invult en hier uitleg geeft over jouw klacht. Vanuit hier komen wij zo snel mogelijk bij je terug met een reactie.

Binnen 3 werkdagen ontvang je een antwoord retour.

Klacht melden

 

Niet tevreden met het antwoord? Stuur dan jouw klacht naar onze Manager Klantenservice. Je kan de klacht per e-mail versturen naar info@vanmossel.nl of een brief sturen per post naar onderstaand adres.

  • Van Mossel Automotive Group
  • Afd. Klachtenmanagement
  • Jan Vestersstraat 1
  • 5145 MA  Waalwijk
Gebruik van cookies

De Van Mossel Automotive Group (Van Mossel) gebruikt cookies om bijvoorbeeld de website te verbeteren en te analyseren, voor social media en om ervoor te zorgen dat je relevante advertenties te zien krijgt. Als je meer wilt weten over deze cookies, raadpleeg onze Cookie policy. Bij akkoord op deze cookie policy geeft je Van Mossel toestemming voor het gebruik van noodzakelijke of optimale cookies op onze websites. Als je meer wilt weten over hoe wij omgaan met jouw persoonsgegevens, raadpleeg onze Privacyverklaring. Specifiek voor sollicitaties raadpleeg onze HR Privacyverklaring. Je kunt de cookie instellingen te allen tijde aanpassen via de link onderaan de website.