Tarraco PHEV
Het beste van twee werelden
Terug van weggeweest
De populaire SEAT Tarraco plug-in hybride is weer te bestellen. Combineer de kracht van elektrisch rijden en de grenzeloze mogelijkheden van een brandstofmotor. Met alle ruimte voor vijf personen én alle (vakantie)bagage. Zelfs met de achterbank in normale positie heeft de bagageruimte al een inhoud van 610 liter. Met een volledig neergeklapte achterbank is er zelfs 1.770 liter beschikbaar. Ook het maximale trekgewicht van 1.800 kg draagt bij aan zijn veelzijdige karakter.
Krachtig en toch zuinig
De SEAT Tarraco PHEV staat voor je klaar. Korte ritjes tot 51 km* rijd je op de elektromotor. Dit volstaat in veel gevallen voor het reguliere woon-werkverkeer. Daarna schakel je over op de brandstofmotor, voor 700 km extra rijplezier.
Door de combinatie van de elektromotor en de 1.4 TSI turbobenzinemotor is de Tarraco FR PHEV Business de krachtigste uitvoering binnen de reeks. Het systeemvermogen bedraagt 180 kW/245 pk en het systeemkoppel 400 Nm.
De standaard automatische DSG-automaat met dubbele koppeling draagt bij aan een ontspannen en dynamische rijervaring. Via de paddles achter het met leer beklede en verwarmde sportstuur zijn de versnellingen ook handmatig te kiezen.
Standaard zeer compleet
Tarraco PHEV wordt standaard geleverd als zeer complete FR Business. Standaard zijn bijvoorbeeld LED-koplampen, een sportonderstel, 19 inch lichtmetalen velgen (20 inch optioneel) en kuipstoelen voor de bestuurder en de passagier.
De bestuurdersstoel is elektrisch verstelbaar en heeft een geheugenfunctie. Voor maximaal comfort is de voorruit warmte- en geluidswerend en daarnaast is een automatische 3-zone airconditioning inbegrepen. De 360 graden-camera, de parkeersensoren voor en achter én de automatische inparkeerhulp maken het leven iedere dag weer een stuk makkelijker.
Ook op het gebied van veiligheid is de Tarraco groots. Standaard zijn onder meer de Predictive Adaptive Cruise Control, Lane Assist Plus, Emergency Assist, Travel Assist en Rear Cross Traffic Assist, het Collision Warning System en Actieve veiligheidsgordels.
* Het genoemde aantal kilometers is de theoretische maximale actieradius volgens de WLTP testsystematiek. Deze maximale actieradius kan onder meer worden beïnvloed door de voertuigconfiguratie, acculeeftijd en -conditie, rijstijl en de gebruiks-, omgevings- en klimaatomstandigheden zoals de buitentemperatuur, de verkeerssituatie en het rijgedrag.