Het familiebedrijf Van Mossel bestaat 70 jaar en is uitgegroeid tot een van de grootste autobedrijven van Nederland. Als toonaangevende onderneming nemen wij onze verantwoordelijkheid op het gebied van Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen.
De Van Mossel Automotive Groep streeft ernaar de meest aanbevolen aanbieder te zijn van mobiliteitsoplossingen in de breedste zin van het woord. Gebaseerd op kwaliteit, operationele perfectie, duurzame financiële resultaten en klanttevredenheid.
Het is voor de Van Mossel Automotive Groep vanzelfsprekend dat MVO een belangrijke rol speelt binnen onze bedrijfsvoering. De Van Mossel Automotive Groep wil door belanghebbenden gezien worden als een professionele automotive speler in de markt met oog voor mens en milieu.
Als toonaangevende automotive onderneming hanteert de Van Mossel Automotive Groep een eenduidige strategie op het gebied van MVO die door de organisatie gedragen wordt. Bovendien communiceert de Van Mossel Automotive Groep een helder boodschap betreft MVO richting onze klanten. Klik hier voor onze MVO verklaring
“Bij ons staat de klant centraal. Wij verkopen mobiliteit en hierbij spelen fossiele brandstoffen en emissies een centrale rol. Vanuit Van Mossel willen wij bijdragen aan het minimaliseren van onze milieu impact en partner zijn op betrokken ondernemerschap voor onze stakeholders”
“Totale mobiliteitspartner voor onze klanten; met oog voor onze eigen maatschappelijke betrokkenheid en verantwoordelijkheid voor het milieu.”
MVO hangt voor de Van Mossel Automotive Groep aan de volgende drie kernwaarden.
Binnen de Van Mossel Automotive Groep is veel aandacht voor MVO. Onderstaand een overzicht van onze MVO inspanningen:
Mobiliteitsoplossingen
Milieu
Kwaliteit
Communicatie
Betrokken ondernemen
MVO certificering
Wij willen de meest aanbevolen aanbieder zijn van mobiliteitsoplossingen in de breedste zin van het woord, gebaseerd op kwaliteit, operationele perfectie, duurzame financiële resultaten en klanttevredenheid. Ons streven is om op elk terrein de beste te zijn en om elke dag ons motto waar te maken: ‘Van Mossel biedt meer dan u verwacht’.
De MVO strategie is ontwikkeld vanuit het klantperspectief, de wensen van onze klanten staan centraal. Wij verkopen mobiliteit en hierin spelen fossiele brandstoffen en emissies een centrale rol. Vanuit van Mossel willen wij bijdragen aan het minimaliseren van onze impact op het milieu en ons inzetten voor goede doelen.
MVO is vast onderdeel in het directie overleg en onze aanpak is opgesteld aan de hand van de kernwaarden: klantgericht, verantwoordelijk en open en eerlijk.
Duurzaam ondernemen heeft letterlijk de toekomst. Bij de Van Mossel Automotive Groep zijn dan ook de drie belangrijkste begrippen van CO2-reductie verankerd in onze bedrijfsvoering, te weten;
– Bewustwording
– Reduceren
– Compenseren.