• Veelal de goedkoopste
  • 200 Van Mossel vestigingen in Nederland
  • Verlaag je maandbedrag met vooruitbetaling

Klachtenformulier

Sorry, excuses. Bij ons staat klanttevredenheid erg hoog in het vaandel. Maar ook bij ons gaat er wel eens wat mis.

Hoe gaat we dit aanpakken?

We lossen je klacht zo snel mogelijk op. De snelste manier is wanneer je contact op neemt met ons klantcontactcentrum. Zij zitten maandag t/m vrijdag van 08:00-18:00u voor je klaar via telefoon, mail en Whatsapp. Zij staan je direct te woord en kunnen snel schakelen om je klacht zo snel mogelijk te kunnen oplossen.

Het is ook mogelijk om via het formulier hieronder je klacht in te dienen. Via deze weg ontvang je direct een ontvangst bevestiging met het jouw klacht eraan toegevoegd.

  • Bel ons
  • Mail ons

Klachtenformulier

Bij het versturen van deze aanvraag ga je akkoord met onze algemene voorwaarden en privacyverklaring. Wanneer wij telefonisch contact met je opnemen kan dit gesprek worden opgenomen voor kwaliteitsverbeteringsdoeleinden.

Gebruik van cookies

De Van Mossel Automotive Group (Van Mossel) gebruikt cookies om bijvoorbeeld de website te verbeteren en te analyseren, voor social media en om ervoor te zorgen dat u relevante advertenties te zien krijgt. Als u meer wilt weten over deze cookies, raadpleeg onze Cookie policy. Bij akkoord op deze cookie policy geeft u Van Mossel toestemming voor het gebruik van optimale cookies op onze websites. Klik op “Instellingen aanpassen” om uw voorkeuren te wijzigen. Als u meer wilt weten over hoe wij omgaan met uw persoonsgegevens, raadpleeg onze Privacyverklaring. Specifiek voor sollicitaties raadpleeg onze HR Privacyverklaring. Je kunt de instellingen ten alle tijden aanpassen via de link onderaan de pagina.

Cookies accepteren Instellingen aanpassen