Ga voor schoon; de ZS EV stoot geen schadelijke stoffen en CO2 uit. Dus laag belast.
› acceleratie van 0 - 100 km/u in 9.0 seconde
› 150 km/u topsnelheid
› 105 kW (143 pk)
› 363 Nm
› voorwiel aangedreven
› Actieradius: 263 km
De vanaf prijs van de MG ZS EV Comfort is €30.985,- en de Luxury €32.985,-. De bijtelling is vastgesteld op 8% tot €45.000 en het eventuele restant is met 22% belast.
De Comfort is te leasen vanaf € 501,- en de Luxury vanaf € 531,- ex. BTW per maand op basis van 20.000 kilometers en 48 maanden.
De ZS EV is dit jaar nog leverbaar en valt daarmee probleemloos onder de 8 procent-bijtellingsregels. Gunstig voor de Nederlandse leaserijders.
Het geschatte energieverbruik is ongeveer 17.4 kWh / 100km. Dit komt overeen met een brandstofverbruik van 2.0l / 100km bij een traditionele benzineauto.
Het daadwerkelijke energieverbruik hangt onder andere af van weersomstandigheden, terrein, gebruik van climate control en rijgedrag.
Bij het rijden wordt geen CO2 uitgestoten. Hier betreft het alleen de door het voertuig uitgestoten CO2.
Opladen kan thuis via het stopcontact of eigen oplaadpaal. In het openbaar gaat dat altijd via een oplaadpaal. Hoe snel de batterij oplaadt, hangt af van het laadpunt en welk laadvermogen de auto aan kan.Hieronder de mogelijkheden:
› Maximaal: het piekvermogen geleverd door de snellader
› Gemiddeld: het gemiddelde laadvermogen geleverd door de snellader over een sessie van 10% tot 80%
› Tijd: de benodigde tijd om op te laden
› Snelheid: de gemiddelde snelheid waarmee geladen wordt
Laadpunt | Maximaal | Gemiddeld | Tijd | Snelheid |
Stopcontact (2.3 kW) | 230V | 2.3 kW | 20u30m | 11 km/u |
1-fase 16A (3.7 kW) | 230V | 3.7 kW | 12u45m | 18 km/u |
1-fase 25A (5.8 kW) | 230V | 5.8 kW | 8u15m | 28 km/u |
1-fase 32A (7.4 kW) | 230V | 7.4 kW | 6u30m | 35 km/u |
Voornamelijk bedoeld om onderweg in (een relatief) korte tijd veel actieradius toe te voegen. Over het algemeen geldt dat naarmate de batterij verder opgeladen wordt, de laadsnelheid afneemt. Met name boven de 80% ladinge neemt de laadsnelheid fors af. Een snellaadsessie betreft dus bijna nooit een leeg-vol lading. Hoe snel de batterij oplaadt, hangt af van het snellaadpunt en welk laadvermogen de auto aan kan. Hieronder de mogelijkheden:
Laadpunt | Maximaal | Gemiddeld | Tijd | Snelheid |
CCS (50 kW DC) | 50 kW | 35 kW | 51min | 180km/u |
CCS (100 kW DC) | 85 kW | 50 kW | 35min | 270 km/u |
CCS (150 kW DC) | 85 kW | 50 kW | 35min | 270 km/u |
CCS (175 kW DC) | 85 kW | 50 kW | 35min | 270 km/u |
Ga voor schoon; de ZS EV stoot geen schadelijke stoffen en CO2 uit. Dus laag belast.
› acceleratie van 0 - 100 km/u in 9.0 seconde
› 150 km/u topsnelheid
› 105 kW (143 pk)
› 363 Nm
› voorwiel aangedreven
› Actieradius: 263 km
De vanaf prijs van de MG ZS EV Comfort is €30.985,- en de Luxury €32.985,-. De bijtelling is vastgesteld op 8% tot €45.000 en het eventuele restant is met 22% belast.
De Comfort is te leasen vanaf € 501,- en de Luxury vanaf € 531,- ex. BTW per maand op basis van 20.000 kilometers en 48 maanden.
De ZS EV is dit jaar nog leverbaar en valt daarmee probleemloos onder de 8 procent-bijtellingsregels. Gunstig voor de Nederlandse leaserijders.
Het geschatte energieverbruik is ongeveer 17.4 kWh / 100km. Dit komt overeen met een brandstofverbruik van 2.0l / 100km bij een traditionele benzineauto.
Het daadwerkelijke energieverbruik hangt onder andere af van weersomstandigheden, terrein, gebruik van climate control en rijgedrag.
Bij het rijden wordt geen CO2 uitgestoten. Hier betreft het alleen de door het voertuig uitgestoten CO2.
Opladen kan thuis via het stopcontact of eigen oplaadpaal. In het openbaar gaat dat altijd via een oplaadpaal. Hoe snel de batterij oplaadt, hangt af van het laadpunt en welk laadvermogen de auto aan kan.Hieronder de mogelijkheden:
› Maximaal: het piekvermogen geleverd door de snellader
› Gemiddeld: het gemiddelde laadvermogen geleverd door de snellader over een sessie van 10% tot 80%
› Tijd: de benodigde tijd om op te laden
› Snelheid: de gemiddelde snelheid waarmee geladen wordt
Laadpunt | Maximaal | Gemiddeld | Tijd | Snelheid |
Stopcontact (2.3 kW) | 230V | 2.3 kW | 20u30m | 11 km/u |
1-fase 16A (3.7 kW) | 230V | 3.7 kW | 12u45m | 18 km/u |
1-fase 25A (5.8 kW) | 230V | 5.8 kW | 8u15m | 28 km/u |
1-fase 32A (7.4 kW) | 230V | 7.4 kW | 6u30m | 35 km/u |
Voornamelijk bedoeld om onderweg in (een relatief) korte tijd veel actieradius toe te voegen. Over het algemeen geldt dat naarmate de batterij verder opgeladen wordt, de laadsnelheid afneemt. Met name boven de 80% ladinge neemt de laadsnelheid fors af. Een snellaadsessie betreft dus bijna nooit een leeg-vol lading. Hoe snel de batterij oplaadt, hangt af van het snellaadpunt en welk laadvermogen de auto aan kan. Hieronder de mogelijkheden:
Laadpunt | Maximaal | Gemiddeld | Tijd | Snelheid |
CCS (50 kW DC) | 50 kW | 35 kW | 51min | 180km/u |
CCS (100 kW DC) | 85 kW | 50 kW | 35min | 270 km/u |
CCS (150 kW DC) | 85 kW | 50 kW | 35min | 270 km/u |
CCS (175 kW DC) | 85 kW | 50 kW | 35min | 270 km/u |
De Van Mossel Automotive Groep (Van Mossel) gebruikt cookies om bijvoorbeeld de website te verbeteren en te analyseren, voor social media en om ervoor te zorgen dat u relevante advertenties te zien krijgt. Als u meer wilt weten over deze cookies, raadpleeg onze Cookie policy. Bij akkoord op deze cookie policy geeft u Van Mossel toestemming voor het gebruik van optimale cookies op onze websites. Klik op “Instellingen aanpassen” om uw voorkeuren te wijzigen. Als u meer wilt weten over hoe wij omgaan met uw persoonsgegevens, raadpleeg onze Privacyverklaring. Specifiek voor sollicitaties raadpleeg onze HR Privacyverklaring. Je kunt de instellingen te allen tijde aanpassen via de link onderaan de pagina.
Cookies accepteren Instellingen aanpassen