Contact
WBVM hero KCC 1

Klantenservice

Streven naar de beste klantbeleving

 

Van Mossel is groot geworden doordat klanten kunnen vertrouwen op onze dienstverlening. Om deze reden blijven wij groeien en kunnen we service verlenen in de breedste zin van mobiliteit. Onze Klant Contact Centra (KCC's) zijn er dan ook voor om elke klant te begeleiden in zijn/haar mobiliteit. Hier zijn de klantenservice-specialisten dan ook altijd bezig om klanten zo snel en goed mogelijk te helpen, om hen zo mobiel te houden. Hierbij krijg je een kick wanneer je een automobilist nét dat stapje verder kan helpen. De klantenservice-teams bij Van Mossel gaan niet voor 'goed', maar gaan voor de beste service!

Hero NEW Contact2 Hero NEW Contact2

De spin in het automotive-web

Op de klantenservice-afdelingen bij Van Mossel is geen dag hetzelfde. Jij bent het eerste aanspreekpunt van de klant. In het geval van vragen over onderhoud aan een voertuig, om informatie te vertrekken over een lopend mobiliteitscontract en natuurlijk ook bij pech onderweg. Als klantenservice-specialist maakt het dus niet uit waarvoor een klant zich meldt, jij kan deze klant altijd verder helpen. Je lost het probleem zelf op of je schakelt een collega in van één van de andere afdelingen binnen Van Mossel. Daarnaast streven de klantenservice-teams natuurlijk ook naar het werven van nieuwe klanten, lopende acties bij het bestaande klantenbestand onder de aandacht brengen en ook het uitvoeren van klanttevredenheidsonderzoeken.

WBVM contentblok KCC 2 WBVM contentblok KCC 2

Kortom:  Klantenservice bij Van Mossel

Elke ochtend starten de klantenservice-teams met een nieuwe werkdag waarbij niemand weet welke meldingen er binnen gaan komen die dag en welke service er verleend zal moeten worden. Dit maakt het juist de uitdaging voor de collega's om goed te communiceren, snel te schakelen en zo veel mogelijk tevreden klanten te spreken. Je werkt met Van Mossel bedrijven door heel het land, spreekt klanten uit heel Nederland, maar houdt vanaf jouw plek zelf de service-touwtjes in handen. Geen dag is saai op onze klantenservice-afdelingen, mede door onze enthousiaste klantenservice-medewerkers en de drive voor mobiliteit.

Bekijk vacatures

Gebruik van cookies

De Van Mossel Automotive Group (Van Mossel) gebruikt cookies om bijvoorbeeld de website te verbeteren en te analyseren, voor social media en om ervoor te zorgen dat je relevante advertenties te zien krijgt. Als je meer wilt weten over deze cookies, raadpleeg onze Cookie policy. Bij akkoord op deze cookie policy geeft je Van Mossel toestemming voor het gebruik van noodzakelijke of optimale cookies op onze websites. Als je meer wilt weten over hoe wij omgaan met jouw persoonsgegevens, raadpleeg onze Privacyverklaring. Specifiek voor sollicitaties raadpleeg onze HR Privacyverklaring. Je kunt de cookie instellingen te alle tijden aanpassen via de link onderaan de website.