Geplaatst op: 03-03-2020

Per 2 maart zijn de Hyundai activiteiten van Autobedrijf Tolman Drachten overgenomen door de Van Mossel Automotive Groep. De activiteiten worden vanaf heden voortgezet vanuit een splinternieuwe locatie in Heerenveen. De Toyota dealer activiteiten blijven onveranderd doorgaan in Drachten.

Strategische driehoek

Jan Wiebe Tolman, directeur Autobedrijf Tolman Drachten: “De huidige ontwikkelingen vragen om de dealeraanspreekpunten te centraliseren om mee te kunnen tellen als speler in de markt. Wij hebben besloten om ons te focussen op onze Toyota dealeractiviteiten en schadeherstelbedrijf. Onze Hyundai activiteiten dragen wij vol vertrouwen over aan familiebedrijf Van Mossel”.

Eric Berkhof, Algemeen Directeur Van Mossel, voegt hieraan toe: “Wij zijn blij dat wij een overeenstemming hebben kunnen bereiken met Autobedrijf Tolman Drachten. Door deze centralisering kunnen wij onze Hyundai-klanten in het Noorden nu vanuit de drie strategische locaties Groningen, Heerenveen en Leeuwarden bedienen. Uiteraard zijn we trots om de activiteiten voort te zetten vanuit een prachtige, nieuwe locatie waar we de klanten graag kennis laten maken met onze alles-onder-één-dak filosofie. Daarnaast wordt ook in de huidige locaties Leeuwarden en Groningen geïnvesteerd, zodat ook zij voldoen aan de modernste eisen. Leeuwarden is geheel verbouwd en ook de nieuwbouw in Groningen vordert gestaag en zal nog voor de zomer gereed zijn.”

De Van Mossel Automotive Groep (Van Mossel) gebruikt cookies om bijvoorbeeld de website te verbeteren en te analyseren, voor social media en om ervoor te zorgen dat u relevante advertenties te zien krijgt. Als u meer wilt weten over deze cookies, raadpleeg onze Cookie policy. Bij akkoord op deze cookie policy geeft u Van Mossel toestemming voor het gebruik van optimale cookies op onze websites. Klik op “Instellingen aanpassen” om uw voorkeuren te wijzigen. Als u meer wilt weten over hoe wij omgaan met uw persoonsgegevens, raadpleeg onze Privacyverklaring. Specifiek voor sollicitaties raadpleeg onze HR Privacyverklaring. Je kunt de instellingen te allen tijde aanpassen via de link onderaan de pagina.

Van Mossel contactgegevens
Maak hieronder uw keuze en plan direct uw afspraak.