Terug

Blijf welkom bij Van Mossel OPC Opel


Laatste Update: 9 februari 2021

Op deze pagina treft u de laatste informatie aan in relatie tot de afgekondigde maatregelen. Wat betekent dit voor U? De antwoorden op de meest gestelde vragen hebben we reeds voor u samengevat op deze pagina. 

Vanzelfsprekend kunt u ook direct contact met ons opnemen. Wij zijn u graag van dienst!


Zijn de vestigingen nog open?
Al onze vestigingen zijn open van maandag tot en met zaterdag van 08.00 tot 18.00 uur. Het is mogelijk om uw auto langs te brengen voor een werkplaatsafspraak, onze showroom is online en telefonisch bereikbaar. U kunt onze volledige showroom online bekijken en een proefrit aan huis aanvragen.

Ik heb een werkplaats afspraak ingepland staan, wat nu?
Al onze vestigingen zijn open, u kunt uw auto bij ons langs brengen voor reparatie of onderhoud. Tijdens uw bezoek houden wij de regelgeving rondom COVID-19 strikt in acht: het dragen van een mondkapje is verplicht, wij houden minimaal 1,5 meter afstand en desinfecteren uw auto grondig bij inname en wanneer u de auto weer bij ons komt ophalen.

Ik heb een probleem met mijn auto, wat nu?
Onze werkplaatsen zijn op de normale tijden geopend en wij staan voor u klaar om u zo snel mogelijk weer op de weg te kunnen laten rijden. Wij adviseren om eerst telefonisch contact met ons op te nemen zodat wij u kunnen adviseren welke vestiging direct voor u tijd heeft.

Ik kan mijn auto niet brengen voor een werkplaatsbezoek, wat nu?
Wij komen graag de auto bij u ophalen voor de werkplaatsafspraak en brengen deze weer op locatie wanneer de auto gereed is. Wilt u van deze dienst gebruik maken? Laat dit dan weten bij het maken van uw werkplaatsafspraak. Heeft u de afspraak al bij ons gepland staan? Neem dan telefonisch contact op, wij zullen de auto dan bij u ophalen en weer terugbrengen.

Kan ik wachten in de wachtruimte tijdens mijn werkplaatsafspraak?
Ja, dit kan. Onze wachtruimtes zijn aangepast conform de richtlijnen. Mocht u het zelf prettiger vinden, kunt u ook uiteraard een ommetje maken in de buurt. Tevens hebben we vervangende auto’s die u bij ons kunt huren. Daarnaast hebben wij gratis fietsen te leen waar u even mee op pad kunt. Mocht u verzekerd willen zijn van de gratis leenfiets, dan adviseren wij u om deze te reserveren bij het maken van uw werkplaatsafspraak. Wanneer u de afspraak al ingepland heeft staan, adviseren wij u om contact met ons op te nemen of het contactformulier in te vullen.

Zijn de showrooms open?
Onze fysieke showrooms zijn tot nader order gesloten, wel zijn onze online showrooms 24/7 voor u geopend. Daarnaast staan onze gespecialiseerde verkopers zowel telefonisch als online voor u klaar. Ze kunnen ook met u communiceren via Teams of Whatsapp en u live beelden of foto’s van de gewenste auto laten zien.

Ik wil graag een proefrit maken in een occasion of een voorraadauto, kan dat?
Het is helaas niet mogelijk om de proefrit op één van onze vestigingen te laten plaats vinden. Wel is het mogelijk om een vrijblijvende proefrit met de desbetreffende auto bij u thuis te maken. Laat uw contactgegevens hier achter en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.

Ik heb een afspraak in de showroom ingepland staan, maar de showroom is dicht, wat nu?
Onze verkopers zullen contact met u opnemen om de desbetreffende afspraak met u door te nemen en zullen de mogelijkheden van de afspraak met u bespreken. Zo is het mogelijk om de afspraak telefonisch te laten plaats vinden of via teamviewer, Zoom, Skype, etc.

Ik heb een afspraak gepland staan om mijn nieuwe auto op te halen, wat nu?
Het is op dit moment nog niet duidelijk of het mogelijk is om uw nieuwe auto bij ons op te halen. Het is wel mogelijk dat wij de auto bij u op locatie komen leveren.

Ik heb een nieuwe auto besteld, wat nu?
De verkoper waar u de auto bij heeft gekocht zal spoedig contact met u opnemen. Hierbij wordt de verwachte levertijd besproken en gekeken naar oplossingen bij mogelijke problemen.

Ik heb nog een andere vraag.
Graag adviseren wij u om dan het contactformulier in te vullen.
Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op. 

           vanmossel whatsapp3    

     
Klik op de button voor direct Whatsapp contact
met één van onze medewerkers

Wij helpen u graag
Ook in deze tijd kunt u erop rekenen dan ons hele team er alles aan doet om uw mobiliteit te garanderen. Wij wensen u veel gezondheid toe.

Namens alle medewerkers,
Van Mossel OPC Opel

500x300 GLX

The Big Event bij Van Mossel OPC Opel

Dé inruilsensatie in uw regio. Ook tijdens Pasen! Want voor alles wat rolt of rijdt krijgt u tot € 2.000 extra inruilwaarde. Daarnaast ontvangt u een tank- of laadpas van € 500 en gratis accessoires ter waarde van € 250.

vanmossel bestel online3

Bestel jouw nieuwe Opel direct online!


Bij Van Mossel OPC willen we onze klanten voorzien van alle gemak en daarom introduceren we de Online Bestelmodule.

Gebruik van cookies

De Van Mossel Automotive Groep (Van Mossel) gebruikt cookies om bijvoorbeeld de website te verbeteren en te analyseren, voor social media en om ervoor te zorgen dat u relevante advertenties te zien krijgt. Als u meer wilt weten over deze cookies, raadpleeg onze Cookie policy. Bij akkoord op deze cookie policy geeft u Van Mossel toestemming voor het gebruik van optimale cookies op onze websites. Klik op “Instellingen aanpassen” om uw voorkeuren te wijzigen. Als u meer wilt weten over hoe wij omgaan met uw persoonsgegevens, raadpleeg onze Privacyverklaring. Specifiek voor sollicitaties raadpleeg onze HR Privacyverklaring. Je kunt de instellingen te allen tijde aanpassen via de link onderaan de pagina.

Cookies accepteren Instellingen aanpassen
Van Mossel contactgegevens
Maak hieronder uw keuze en plan direct uw afspraak.