Terug

  • Omschrijving

New Defender

Het nieuwe Defender model vertegenwoordigt 70 jaar aan kennis en innovatie en integreert de vertrouwde robuustheid waar de Defender om bekend staat in een auto die klaar is voor de 21e eeuw. De Defender is zo gemaakt dat u groter kunt dromen. Grenzen kunt verleggen. Above and beyond kunt gaan.

Design

De nieuwe Defender oogt modern door zijn gladde oppervlaktes en strakke lijnen. Maar tegelijkertijd zie je meteen dat hier een Defender staat. Onder meer de recht afgehakte achtersteven en de extra ruitjes op de hoeken van het dak staan daar garant voor. "Respectful of its past, but not harnessed by it", vat hoofdontwerper Gerry McGovern zijn nieuwe werk samen. De nieuwe Defender is ook zeker avontuurlijk dit zie je bijvoorbeeld aan de dynamische daklast, die bedraagt maximaal 168 kg2. En met de statische belasting van de Defender van 300 kg kunt u ook overnachten met de Rooftop Tent.

Ook vanbinnen heeft de Defender veel rechte, hoekige vlakken. De pook staat op het dashboard, zodat er ruimte is voor een extra zitje in het midden, nog zo'n knipoog naar de oude Defender. Daardoor kan de versie met korte wielbasis, die als vanouds 90 heet, zes personen vervoeren. De 110 is er als vijf, zes- of 5+2-zits. De kofferruimte van de 110 meet 646 liter (464 met derde zitrij) en kan worden uitgebreid naar 2.380 liter.

Prestaties

Het leven van de New Defender begint met een viertal motoren. De P300 heeft een viercilinder met 300 pk, de nieuwe zescilinder met twinscroll turbo én 48V elektrische supercharger heet P400 en heeft dan ook 400 pk en een maximum koppel van 550 Nm. Hij gaat in 6,1 seconden van 0 naar 100 km/h, de P300 doet dat in 8,1 seconden. Beide motoren hebben standaard een achttraps automaat.

Dan zijn er nog twee diesels, beide viercilinder twinturbo's. De D200 levert 200 pk en gaat in 10,3 seconden naar de 100, de D240 piekt op 240 pk en doet 9,1 seconden over diezelfde sprint. In 2021 wordt het gamma uitgebreid met de P400e PHEV, een plug-in hybride. Al laat die nog even op zich wachten, de oplettende bezoeker van de IAA zal zien dat de Defender die in het kleine paviljoen op het middenplein van de beurs als showcase voor alle accessoires dient, naast een tankvulopening links een laadplugaansluiting op de rechterflank heeft..

Als eerste Land Rover krijgt de New Defender het nieuwe infotainmentsysteem Pivo Pro met 10 inch touchscreen, dat gebruiksvriendelijker moet zijn dan zijn voorgangers. Bluetooth accepteert twee smartphones, die bovendien inductief kunnen worden opgeladen. Uiteraard zijn ook Apple Car Play, Android Auto en voor de Chinese medemens zelfs Baidu van de partij. Het navigatiesysteem is zelflerend en herkent onder meer dat je in bekende omgeving rijdt, waarna het zijn spraakzaamheid wat matigt. De software wordt automatisch up to date gehouden.

Heeft de Defender uw interesse?

De nieuwe Defender laat helaas nog even op zich wachten. In het eerste kwartaal van 2020 kunt u de nieuwe Defender in onze showroom bewonderen. Wilt u meer informatie over dit iconische model? Laat dan hier uw gegevens achter en dan nemen wij contact met u op. Kunt u niet wachten en wilt u nu een Defender ervaren? Wij hebben nog een beperkte voorraad bekijk hieronder het aanbod.

Omschrijving

New Defender

Het nieuwe Defender model vertegenwoordigt 70 jaar aan kennis en innovatie en integreert de vertrouwde robuustheid waar de Defender om bekend staat in een auto die klaar is voor de 21e eeuw. De Defender is zo gemaakt dat u groter kunt dromen. Grenzen kunt verleggen. Above and beyond kunt gaan.

Design

De nieuwe Defender oogt modern door zijn gladde oppervlaktes en strakke lijnen. Maar tegelijkertijd zie je meteen dat hier een Defender staat. Onder meer de recht afgehakte achtersteven en de extra ruitjes op de hoeken van het dak staan daar garant voor. "Respectful of its past, but not harnessed by it", vat hoofdontwerper Gerry McGovern zijn nieuwe werk samen. De nieuwe Defender is ook zeker avontuurlijk dit zie je bijvoorbeeld aan de dynamische daklast, die bedraagt maximaal 168 kg2. En met de statische belasting van de Defender van 300 kg kunt u ook overnachten met de Rooftop Tent.

Ook vanbinnen heeft de Defender veel rechte, hoekige vlakken. De pook staat op het dashboard, zodat er ruimte is voor een extra zitje in het midden, nog zo'n knipoog naar de oude Defender. Daardoor kan de versie met korte wielbasis, die als vanouds 90 heet, zes personen vervoeren. De 110 is er als vijf, zes- of 5+2-zits. De kofferruimte van de 110 meet 646 liter (464 met derde zitrij) en kan worden uitgebreid naar 2.380 liter.

Prestaties

Het leven van de New Defender begint met een viertal motoren. De P300 heeft een viercilinder met 300 pk, de nieuwe zescilinder met twinscroll turbo én 48V elektrische supercharger heet P400 en heeft dan ook 400 pk en een maximum koppel van 550 Nm. Hij gaat in 6,1 seconden van 0 naar 100 km/h, de P300 doet dat in 8,1 seconden. Beide motoren hebben standaard een achttraps automaat.

Dan zijn er nog twee diesels, beide viercilinder twinturbo's. De D200 levert 200 pk en gaat in 10,3 seconden naar de 100, de D240 piekt op 240 pk en doet 9,1 seconden over diezelfde sprint. In 2021 wordt het gamma uitgebreid met de P400e PHEV, een plug-in hybride. Al laat die nog even op zich wachten, de oplettende bezoeker van de IAA zal zien dat de Defender die in het kleine paviljoen op het middenplein van de beurs als showcase voor alle accessoires dient, naast een tankvulopening links een laadplugaansluiting op de rechterflank heeft..

Als eerste Land Rover krijgt de New Defender het nieuwe infotainmentsysteem Pivo Pro met 10 inch touchscreen, dat gebruiksvriendelijker moet zijn dan zijn voorgangers. Bluetooth accepteert twee smartphones, die bovendien inductief kunnen worden opgeladen. Uiteraard zijn ook Apple Car Play, Android Auto en voor de Chinese medemens zelfs Baidu van de partij. Het navigatiesysteem is zelflerend en herkent onder meer dat je in bekende omgeving rijdt, waarna het zijn spraakzaamheid wat matigt. De software wordt automatisch up to date gehouden.

Heeft de Defender uw interesse?

De nieuwe Defender laat helaas nog even op zich wachten. In het eerste kwartaal van 2020 kunt u de nieuwe Defender in onze showroom bewonderen. Wilt u meer informatie over dit iconische model? Laat dan hier uw gegevens achter en dan nemen wij contact met u op. Kunt u niet wachten en wilt u nu een Defender ervaren? Wij hebben nog een beperkte voorraad bekijk hieronder het aanbod.

Aanvraag
  • Aanvraag

De highlights van de Land Rover Defender

Land Rover Defender Aanbod

Land Rover Defender 110 110 2.4D € 28.884 EX BTW

Land Rover Defender

110 110 2.4D € 28.884 EX BTW

€ 28.884,-
Financial lease v.a. € p.m.
Land Rover Defender 90 2.2D 122pk Paul Smith Edition € 47.500 ex. BTW

Land Rover Defender

90 2.2D 122pk Paul Smith Edition € 47.500 ex. BTW

€ 47.500,-
Financial lease v.a. € p.m.

Onze vestigingen

Van Mossel Jaguar Land Rover Apeldoorn

Vestiging Apeldoorn
Oude Apeldoornseweg 40 A
7333 NS Apeldoorn
+31 (0)55 - 368 2847
Ga naar vestiging

Van Mossel Jaguar Land Rover Tynaarlo

Vestiging Tynaarlo
Handelsweg 18
9482 WE Tynaarlo
+31 (0)59 - 254 1317
Ga naar vestiging

Van Mossel Jaguar Land Rover Zwolle

Vestiging Zwolle
Oude Meppelerweg 2
8024 AB Zwolle
+31 (0)38 - 303 1020
Ga naar vestiging

Gebruik van cookies

De Van Mossel Automotive Groep (Van Mossel) gebruikt cookies om bijvoorbeeld de website te verbeteren en te analyseren, voor social media en om ervoor te zorgen dat u relevante advertenties te zien krijgt. Als u meer wilt weten over deze cookies, raadpleeg onze Cookie policy. Bij akkoord op deze cookie policy geeft u Van Mossel toestemming voor het gebruik van optimale cookies op onze websites. Klik op “Instellingen aanpassen” om uw voorkeuren te wijzigen. Als u meer wilt weten over hoe wij omgaan met uw persoonsgegevens, raadpleeg onze Privacyverklaring. Specifiek voor sollicitaties raadpleeg onze HR Privacyverklaring. Je kunt de instellingen te allen tijde aanpassen via de link onderaan de pagina.

Cookies accepteren Instellingen aanpassen