Terug

Blijf welkom bij onze werkplaatsen

Wij volgen de ontwikkelingen en de adviezen vanuit het RIVM op de voet. Wij stellen de gezondheid van onze klanten en onze medewerkers uiteraard voorop! U blijft van harte welkom bij onze werkplaatsen voor onderhoud. Wel houden wij gepaste afstand en nemen extra voorzorgsmaatregelen. Voor informatie over de aankoop van een auto kunt u contact opnemen met uw vestiging.

Veelgestelde vragen naar aanleiding van de coronamaatregelen van maandag 14 december 2020. 
(laatste update: 15 december 2020, 11.45 uur)

Zijn de vestigingen nog open?
Alle werkplaatsen zijn volgens aangepaste, verruimde openingstijden geopend. Op maandag tot en met vrijdag van 08.00-18.00 uur en op zaterdag van 08.30-17.00 uur. Het is mogelijk om uw auto langs te brengen voor een werkplaatsafspraak. De fysieke showrooms zijn tot nader bericht gesloten. U kunt online de voorraad bekijken, een proefrit aan huis aanvragen of bijvoorbeeld videobellen met een verkoper zodat hij de gewenste auto kan laten zien. Wij zijn bereikbaar en zitten voor u klaar!

Ik heb een werkplaats afspraak ingepland staan, wat nu?
Alle werkplaatsen zijn open. U kunt uw auto brengen voor reparatie of onderhoud. Tijdens uw bezoek houden wij de corona regels strikt in acht: het dragen van een mondkapje is verplicht, wij houden minimaal 1.5 meter afstand en desinfecteren uw auto grondig bij inname en voordat u de auto weer komt ophalen.

Ik heb een probleem met mijn auto, wat nu?
De werkplaatsen zijn volgens aangepaste, verruimde openingstijden geopend en wij staan voor u klaar om u zo snel mogelijk weer op de weg te kunnen laten rijden. Wij adviseren om eerst telefonisch contact met ons op te nemen zodat wij u kunnen adviseren welke vestiging direct beschikbaarheid heeft.

Ik kan mijn auto niet brengen voor een werkplaatsbezoek, wat nu?
Wij komen graag de auto bij u ophalen voor de werkplaatsafspraak en brengen deze weer op locatie wanneer de auto gereed is. Wilt u van deze dienst gebruik maken? Laat dit dan weten bij het maken van uw werkplaatsafspraak. Heeft u de afspraak al bij ons gepland staan? Neem dan telefonisch contact op, wij zullen de auto dan bij u ophalen en weer terugbrengen.

Kan ik wachten in de wachtruimte tijdens mijn werkplaats afspraak?
Ja, dit kan. Onze wachtruimtes zijn aangepast conform de richtlijnen. Mocht u het zelf prettiger vinden, kunt u ook uiteraard een ommetje maken in de buurt. Tevens hebben we vervangende auto’s die u bij ons kunt huren. Daarnaast hebben wij gratis fietsen te leen waar u even mee op pad kunt. Mocht u verzekerd willen zijn van de gratis leenfiets, dan adviseren wij u om deze te reserveren bij het maken van uw werkplaatsafspraak. Wanneer u de afspraak al ingepland heeft staan, adviseren wij u om contact met ons op te nemen of het contactformulier in te vullen.

Zijn de showrooms open?
De fysieke showrooms zijn tot nader order gesloten, wel zijn de online showrooms 24/7 voor u geopend. Daarnaast staan onze gespecialiseerde verkopers zowel telefonisch als online voor u klaar.

Ik wil graag een proefrit maken in een occasion of een voorraadauto, kan dat?
Het is helaas niet mogelijk om de proefrit op één van de vestigingen te laten plaatsvinden. Wel is het mogelijk om een vrijblijvende proefrit met de desbetreffende auto bij u thuis te maken. Laat uw contactgegevens hier achter en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.

Ik heb een afspraak in de showroom ingepland staan, maar de showroom is dicht, wat nu?
Onze verkopers zullen contact met u opnemen om de desbetreffende afspraak met u door te nemen en zullen de mogelijkheden van de afspraak met u bespreken. Zo is het mogelijk om de afspraak telefonisch te laten plaats vinden of via teamviewer, Zoom, Skype, etc.

Ik heb een afspraak gepland staan om mijn nieuwe auto op te halen, wat nu?
Het is op dit moment nog niet duidelijk of het mogelijk is om uw nieuwe auto bij ons op te halen. Het is wel mogelijk dat wij de auto bij u op locatie komen leveren.

Ik heb een nieuwe auto besteld, wat nu?
De verkoper waar u de auto bij heeft gekocht zal spoedig contact met u opnemen. Hierbij wordt de verwachte levertijd besproken en gekeken naar oplossingen bij eventuele problemen.

Ik heb nog een andere vraag.
Graag adviseren wij u om dan het contactformulier in te vullen. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

Gebruik van cookies

De Van Mossel Automotive Groep (Van Mossel) gebruikt cookies om bijvoorbeeld de website te verbeteren en te analyseren, voor social media en om ervoor te zorgen dat u relevante advertenties te zien krijgt. Als u meer wilt weten over deze cookies, raadpleeg onze Cookie policy. Bij akkoord op deze cookie policy geeft u Van Mossel toestemming voor het gebruik van optimale cookies op onze websites. Klik op “Instellingen aanpassen” om uw voorkeuren te wijzigen. Als u meer wilt weten over hoe wij omgaan met uw persoonsgegevens, raadpleeg onze Privacyverklaring. Specifiek voor sollicitaties raadpleeg onze HR Privacyverklaring. Je kunt de instellingen te allen tijde aanpassen via de link onderaan de pagina.

Cookies accepteren Instellingen aanpassen
Van Mossel contactgegevens
Maak hieronder uw keuze en plan direct uw afspraak.